שילוח לישראל
לתושבים חוזרים

 

Looking for a recommended shipping company ?

 

On the right hand side you will find a list of recommended shipping companies listed by countries / city and how to contact them

 

Could not find one ?  Feel free to contact us at  toshav-hozer@bezeqint.net  or via "contact us" and we will try to help you.

 

מחפש חברת שילוח בינלאומית אמינה ומומלצת ?

 

בצד ימין נמצאת רשימת מדינות המסודרות לפי ה- א'- ב'  ובה תמצא שמות של חברות שילוח בינלאומיות המומלצות לאותה מדינה / עיר וכיצד ליצור איתם קשר.

 

לא מצאת חברת שילוח מתאימה ?  צור קשר ב-  contact us   ונשמח לעזור ולהמליץ.

 

*   *   *

Imperia International Shipping

אימפריה שילוח בינלאומי

6 Moshe Aviv Street, Or-Yehuda 60371, Israel (mailing address: P.O.Box 2656 Ramat Gan 5212601 Israel)

Tel: 011-972-3-672-8255    Fax: 011-972-3-672-9534

רח' משה אביב  6, אור יהודה, 60371 (מען לדואר: ת.ד. 2656 ר"ג 5212601)

טלפון: 03-6728255  פקס: 03-6729534

Web site: www.imperia.co.il      E-mail: imperia@bezeqint.net   

חברה מספר 1 לשילוח חפצים אישיים לישראל עבור תושבים חוזרים.

סוכנים ונציגים בכל רחבי העולם.

 אנו מתחייבים למחירים הנמוכים ביותר !!!

קבל הצעת מחיר ללא התחייבות

*   *   *  

 

חוזרים לישראל?
"דוקטור סדר" יסדר לכם את הבית!

רונית 0506989372 ronit@doctor-seder.co.il

שירי 054-4749709 shivuk@doctor-seder.co.il

צוות מסור ומיומן יסייע לכם לעבור את המעבר בשלום. בזמן הכי קצר נפרוק את כל הארגזים, נקפל ונסדר את תכולת הארונות, המדפים והמטבח. כל החפצים שלכם יונחו במקום ולכם לא יישאר אלא להיכנס לביתכם החדש כשהוא מוכן ומסודר עבורכם. יש לנו את הכלים והניסיון לטפל בכל סוגי התכולה – הביתית והמשרדית.
 

חוזרים לארץ ויוצאים מהבלגן

אז זהו, אתם כבר כאן. ועוד יום, יומיים, גם המכולה.

חברת לצאת מהבלגן מומחית בשרותי ארגון וסידור הבית.

ארגון וסידור כל תכולת ביתכם.

מחדר הארונות ועד אחרונת הצלחות.

לצאת מהבלגן – איילת גרינברג

טלפון: 31 -32 -31 -0544

nobalagan@gmail.com

www.nobalagan.com

 

 

הובלה ימית

 

 

החלק המורכב ביותר של נסיעתך לישראל הוא ללא ספק ההובלה של מטענך. בתחילת הפרק אשתדל להסביר לך את הקריטריונים שצריכים להנחות אותך כאשר אתה הולך לבחור בחברת הובלות ימית, ואילו לאחר מכן, מספר מילים על ההובלה בכלל, כולל הצד הישראלי שהרי סוף סוף ההובלה הזאת מתבצעת משני עברי האוקיינוס ועליך להיות מודע לנעשה בישראל לא פחות מאשר במקום מושבך.

אתה, כאחד שזו לו הפעם הראשונה בשליחת מטענים, תוכל להפיק תועלת רבה מחוברת זאת, מאחר ואשטח בפניך את מירב הבעיות העלולות להיווצר וכמובן אייעץ לך מה לעשות בכדי להימנע מהן. כמו כן תקרא על הרבה דברים שחברות בדרך כלל נוהגות שלא להזכיר.

כיום קיימות מספר חברות הובלות ימיות "השולטות" בשוק הישראלי וכולן (כפי שתשמע מנציגיהן), יטענו שהם היחידים המסוגלים לתת לך את השירות הטוב ביותר במחיר הנמוך ביותר.

ובכן, לשאלה החשובה מי באמת מהן היא הטובה ביותר ? ובשירותים של מי מהן כדאי להשתמש ? תשובה מוחלטת אין לי וזאת מהסיבה שברצוני להישאר אובייקטיבי ולאור תפקידה של החוברת הזו, והיא לצייד אותך בכלים הדרושים בכדי שאתה תחליט מי מהחברות טובה עבורך.

שלושה קריטריונים בסיסיים הייתי מעמיד כנגד עיניי בבואי לבחור בחברה שתשרת אותי :

1.          אמינות וניסיון

2.          שירותים

3.          מחירים

 

אמינות וניסיון

 

*     לא בכדי פתחתי בנקודה זו, מאחר ומדובר פה במתן שירות, וניסיון שהחברה רכשה חשוב

      מאוד ויכול לרמוז לך משהו על טיבה. כמובן, מספר השנים שהחברה בעסקי ההובלות לא

      בהכרח הופך אותה לטובה בשוק כפי שלא אטען להפך על חברה חדשה, אבל, ללא ספק,  

      זוהי נקודה ראויה לתשומת לב.

*           ברר האם חברה זו נמצאת ברשימת החברות המומלצות מטעם 1. מרכז העלייה  2.  ארגון

      הסטודנטים הישראלים 3. הקונסוליה הישראלית  4. משרדי הממשלה  5. הסוכנות היהודית 

6. חברות הביטוח בישראל.

*           השתדל לערוך ביקור במתקנים של 2-3 חברות. האם מחסני החברה מאורגנים? האם יש להם ביטוח על החפצים המאוחסנים שם, וכן מה הן הדרכים הנוספות שהם נוקטים להגנה על הציוד שלך ? (מערכות אזעקה, מערכות כיבוי אש וכו'). אל תחליט על חברה מסוימת רק בגלל איש מכירות חלק לשון, או בגלל מודעת פרסומת מושכת עין.

*           ראה כיצד הם מטפלים בחפצים בעלי ערך גבוה, האם נוקטים אמצעי זהירות מיוחדים (כגון חדר כספת).

*           שאל קרובים, חברים ומכרים על ניסיונם הם עם חברות ההובלה.

*           האם חברות הביטוח אישרו אותם.

 

 

שירות

 

מאחר ושירות זה "המוצר" שאתה מחפש, עליך לשים לב למספר נקודות כגון איכות, כמות ורמת השירותים שהחברה תבצע עבורך.

*   השתדל לעבוד עם אדם אחד בחברה והוא יוכל לשרת אותך בצורה הטובה ביתר. הוא יכיר את

     בעיות המטען שלך וישתדל לפתור לך אותן.

*   ברר אם יש להם הערכה ויעוץ חינם.

*   ברר את תדירות משלוחי המכולת במידה והיא גבוהה, זה יבטיח אותך מפני עיכובים

     מיותרים (התדירות שונה בקיץ ובחורף).

*   ראה אם המתקנים שלהם מצוידים בכל הכלים הדרושים בכדי לתת לך את השירות 

    המקסימלי, כגון : נגריה לבניית ארגזים לפי צרכי הלקוח, או מקום נאות לאחסון החפצים.

*   דרוש קבלות מחברת ההובלה (חשוב מאוד!) עבור מוצרים שקנית והגיעו למחסני החברה.

    במידה ולא יהיו לך קבלות ביד, יהיה לך קשה מאוד בישראל להוכיח שלא זה המוצר שהזמנת. 

    אל תסתפק באישור בעל-פה וגם לא במידה ותחליט לבקר במחסני החברה ותראה במו עיניך

    את המוצרים. תמיד יש טעויות של הרגע האחרון ומוצר אחר נשלח. אל תיקח סיכונים !!!

*   דרוש שאת הליפט שלך "יקשרו" עם פס מתכת הכולל חותמת עם מספר, זהו אחד מאמצעי

    הזהירות הטובים למניעת פריצת הליפט שלך שהוא בסך הכל ארגז עץ !!!

*   עמילות המכס בישראל היא נקודת המפתח למעבר חלק ונוח עבור מטענך בישראל. קבל

    אינפורמציה לגבי עמיל המכס, האם תופנה לחברת עמילות מכס נפרדת, או שחברת ההובלה  

    מספקת שירות זה במסגרת משרדיה בארץ. כאן אתה שוב צריך לברר האם החברה מעסיקה

    סוכני משנה לעמילות מכס, דבר שיגרום לך להתרוצצויות וכאבי ראש מיותרים, או עמיל מכס

    היושב במשרדי החברה ומשרת את לקוחותיה בלבד, כך שיוכל להקדיש לך את כל הזמן הדרוש

    למטענך !!

*  אחת הבעיות של התהליך היא בצד הישראלי, כאשר לחברה יש סוכן/סוכנים ולא עובדים  

    המקבלים משכורת מהחברה. כאשר מדובר בסוכן, לא תמיד הוא מחפש את טובת החברה

    שהיא טובת הלקוח, לפעמים יש ניגודי אינטרסים או אי הבנות שיכולות להיפתר ביתר קלות    

    כאשר מדובר בגוף אחד משני עברי האוקיינוס. לדעתי, חברה בעלת משרד בארץ תהיה

    מסוגלת לתת לך שירות טוב יותר.

 

המדריך לחוזרים לישראל

 

DON’T GO HOME WITHOUT IT

 


 

סוגי שירותים

 

קיימים ארבעה סוגי שירותים בסיסיים, דלת לדלת, דלת לנמל, נמל לדלת ונמל לנמל. בכדי לדעת מי מהשירותים הנ"ל הוא המתאים עבורך בוא ונסקור את סוגי הפעילויות, ואיזה מהן ישימות לסוג השירות הנדרש.

1.          אריזה ראשונית של חפצים (שבירים) בביתך.

2.          הובלת המטען ממקום מגוריך למחסי החברה לשם אריזה סופית ליצוא.

3.          אחסון ואחוד מטלטלך וקניותיך במחסני החברה.

4.          אריזת יצוא לתוך ארגזי עץ (ליפט) שיבנו בהתאם לצרכיך, או לתוך מכולות מתכת (קונטיינרים).

5.          הטענת ארגזי עץ לתוך מכולות המתכת.

6.          הכנת המסמכים.

7.          הובלת המטען לחברת הספנות.

8.          תשלום מראש עבור כל המטען הימי לחברת הספנות.

9.          שחרור המטען מהנמל לישראל (להבדיל משחרור מהמכס).

10.      השירותים עד למחוז חפצך כוללים :

א.                    שחרור המטען מהמכס.

II.                     ביקורת נמל.

III.                   הובלת המטען אל תוך ביתך, פירוק וסילוק כל חומרי האריזה.

 

 

שאלות בנושא ביטוח לאומי :

 

לפנות למר אברהם מנע, מנהל אגף הביטוח

המוסד לביטוח לאומי   מרכז

שד' ויצמן 13, ירושלים

 

טל' :  02-6709509 , 02-6709211    פקס :  02-6540132

 


 

מאחר ולכל אחד יש מטען שונה בגודלו ובסוגו, עליך לשים לב שתקבל את השירות הנכון עבורך, לכן בחן מה כולל כל שירות ומהו השירות היחיד המתאים לך.

 

נמל (מחסן) לנמל : כולל את הסעיפים 3-9.

זהו השירות המינימלי שחברות ההובלות הימיות יספקו לך.

מי זקוק לשירות זה? בד"כ אלו הם בעלי מטען קטן עד 5 מטר מעוקב וזאת בתנאי שהרכב המטלטלים הוא חבילות קטנות ואתה מוכן לקבל על עצמך להביא למחסני החברה בכוחות עצמך ואף להעבירו מנמל חיפה או אשדוד לדירתך (דרך אגב, ברר בחברת ההובלה לאיזה נמל מטענך ישלח. במידה והנך גר בצפון, נמל חיפה עדיף עבורך, וכמובן, להפך, במידה והנך גר בדרום הארץ, נמל אשדוד יהיה בעדיפות לגביך). אמנם יש בזה הרבה טרחה ועבודה (כולל שחרור מהמכס), אבל אתה מסוגל לחסוך כמה מאות דולרים אם יש לך הרצון לכך.

 

נמל (מחסן) לדלת : כולל את הסעיפים 3-10.

מי זקוק לשירות זה ? אלה שאין להם כמעט חפצים בבית או שהם מסוגלים להביאם למחסני החברה בכוחות עצמם. משלוח זה מורכב בד"כ מקניות שנעשו בחנויות שבדרך כלל שולחות ישר למחסני חברת ההובלות הימית ללא תוספת תשלום.

 

דלת לנמל (ישראל) : כולל את הסעיפים 1-9.

שירות זה לוקחים בד"כ חברי קיבוצים ומושבים, כאשר הקיבוץ שולח משאית ועוזר לתושב החוזר. הבעיה בשירות הזה כפולה :

א.          לשחרר את המטען מהמכס.

II.          הביטוח לא תמיד יתפוס במידה ואתה הוא זה שמבצע את ההובלה. ובנקודה זאת קיימות כל הבעיות של נזקים ופגיעות.

(שוב, ברר מראש לאיזה נמל מטענך יגיע, חיפה או אשדוד).

 

דלת לדלת : כולל את הסעיפים 1-10 (שירות מלא).

מי זקוק לשירות זה ? כל אלה שיש להם בבית למעלה מ- 7 מטר מעוקב 250 רגל מעוקב), וזה כולל רהיטים ושאר חפצי בית. במקרים מסוימים, כאשר יש לך 7-10 מטר מעוקב (250 350 רגל מעוקב) בבית ועוד 20 מטר מעוקב (כ- 700 רגל מעוקב) יגיעו למחסני החברה מהחנויות השונות עליך לדרוש שירות נמל-לדלת כאשר את ההובלה של החפצים מביתך יחשבו בצורה עצמאית נפרדת.

 

הערות :

1.          כאשר מוצע לך שירות מסוים ע"י נציגי החברה תמיד תשאל אם בנוסף למחיר לנפח (מטען הנשלח בים בד"כ מחושב לפי נפח), יש תשלומים נוספים כגון : בשירות דלת-לדלת האם זה כולל אריזה בבית הלקוח של כל החפצים השבירים בלבד וכו'.

2.          ברר האם קיים מינימום של נפח לכל אחד מהשירותים הנ"ל.

3.          כאשר אתה שולח חפצים למחסני החברה, ברר מהי הדרך הזולה ביותר לעשות זאת :

א.                       החברה עצמה תאסוף את חפציך.

II.                       לשלוח עם חברה שמתמחה בחבילות (חבילות קטנות בפרט ממרחקים גדולים).

III.                      לשלוח עם חברת הובלות פרטית.

IV.                   לשכור van או משאית (U-haul) ולעשות זאת בעצמך.

 

מחירים

לא בכדי השארתי את ה"מחירים" כנקודה אחרונה שעליך לשים לב. מאחר ואנו עוסקים בשירות ולא במוצר, המחיר לא צריך להוות את הסיבה העיקרית לבחירת חברת ההובלה.

עליך לבדוק, כפי שציינתי, שהחברה אמינה ולרשותה האמצעים, היכולת והניסיון לספק את דרישותיך. לכן מומלץ לבקר במחסני החברה ולראות שאתה מקבל תמורה מלאה לכספך.

המחיר הוא אלמנט חשוב אך אנשים נוטים בדרך כלל להתפתות לרעיון שאם המחיר נקבע לפי נפח (מטר או רגל מעוקב), החברה בעלת המחיר הנמוך ביותר היא גם הזולה ביותר. טעות !

הנחה זו מוטעית מיסודה וזאת מהסיבה שבנוסף ליחידת נפח, קיימים תשלומים נוספים למחיר וכך יכול להיווצר מצב שחברה אחת תהיה אמנם זולה יותר במחיר לפי מטר (רגל) מעוקב, אך עקב כל התוספות שהלקוח ישלם, חברה זו תיהפך ליקרה יותר מהאחרות בפרט כאשר המטען קטן.

התוספות הנ"ל הן רבות ואף משתנות בין חברה אחת לשניה.

והנה רק חלק מהסיבות לתוספות במחיר :

1.          תשלום עבור חומרי אריזה

2.          תשלום עבור משלוח חומרי האריזה לבית הלקוח

3.          תשלום עבור הכנת מסמכים

4.          תשלום עבור אריזה בבית הלקוח

5.          תשלום עבור אריזה חלקית

6.          תשלום עבור איסוף המטלטלים מביתך/מהחנויות

7.          תשלום עבור אריזה מיוחדת פסנתר, דברים שבירים

8.          תשלום עבור טלפונים, טלקס, מכתבים וכו'

 

בנוסף לזאת קיימים גם בצד הישראלי תשלומים שבדרך כלל לא כלולים במחיר :

1.          תשלום לסוכן האוניה בממוצע הוא 120$ במטען קטן LCL,  300$ במכולה 20 רגל.

2.          מס רציף, מס נמל וכו' (בערך  1.1% מערך המטען פלוס 50$ למשקל עד לטון).

3.          ריקון המכולה (Decontainerization, Devaning) החברות דורשות בדרך כלל  כ- 25 סנט לכל רגל מעוקב

4.          מס ערך מוסף (על השירות בארץ בלבד). 

כמו-כן קיימות עוד הוצאות חריגות שעליך לדעת והן :

1.       במידה וביתך נמצא מחוץ לרדיוס שלהם נקבעו התעריפים, תצטרך לשלם תוספות. כגון : בדרך כלל הרדיוס הוא 100-80 ק"מ מהנמל, כך שאם הנך גר באילת או בבאר שבע (כאשר המטען מגיע לחיפה), יהיה עליך לשלם תוספת. אך גם לזה יש יוצא דופן כאשר יש מספר חברות הדורשות תוספת עבור ירושלים, צפת טבריה ועוד.

2.       אם הגישה לביתך לא נוחה, כגון : חניה רחוקה מהבניין, שביל עפר שאין גישה דרכו, רחובות צרים במיוחד כאשר המשאית איננה יכולה להגיע עד לבניין כמו למשל בירושלים או בצפת.

3.       כל התעריפים שנקבעו הם עד לקומה ב' ברגל (בלי מעלית), מעל לקומות אלו תידרש בתשלום נוסף (כנ"ל בארץ מוצאך).

4.       במידה וכן קיימת מעלית אך פריטים מסוימים לא יכנסו לתוכה, כמו, ספה גדולה, פסנתר, תצטרך להוסיף.

5.        פירוק דלתות מקרר (150 ש"ח) במידה והמקרר לא עובר באחת הדלתות (מעלית, כניסה, מטבח).

 

תשלומים

ברר היכן ומתי אמור אתה לשלם את החשבון הסופי. במקרים מיוחדים קיימת אפשרות לשלם בישראל עבור חלק מהחשבון הסופי. במידה ואפשרות זו קיימת, ואתה תחליט לנצל אותה, מה הפרוצדורה לשלם בישראל ? האם תצטרך לשלם יותר מאחר ואתה תשלם בשקלים ? (בדרך כלל  5%-8% יותר), ואולי תוכל לשלם בצורה אחרת (דרך חשבון הבנק בארץ המוצא).

בדרך כלל החברות דורשות שהתשלום המלא יתבצע לפני שחרור חפציך מהמכס בארץ, ולכן כל עוד נמצא המשלוח בים או בתקופת האחסנה בנמל חיפה (30 יום חינם לארגזי עץ), יש לך הזדמנות לשלם את החשבון. אבל במידה ושלחת מכולה אישית, יש לך רק 5 ימים אחסנה בנמל חיפה וזהו זמן קצר בכדי להסדיר את כל התשלומים, לכן חשוב מראש על אופן ביצוע התשלומים.

 

 כללי  -  תכנון העברה

דבר ראשון שעליך לעשות הוא לוודא מהן זכויותיך בנוגע לתקנות המכס, החוקים נתונים לשינויים. תוכל להשיג את חוברת הוראות המכס האחרונה מהקונסוליה הישראלית או ממרכז העלייה הישראלי.

אחת השאלות המתעוררות היא מה לשלוח ? החלטה זו חייבת כמובן להיעשות על ידך, תוך שקילת כל הגורמים. יקל עליך להחליט במידה ויש לך דירה ידועה כשגודל החדרים ידוע וכך נהיר לך אם הריהוט ומוצרי החשמל מותאמים לתכנון הדירה. דבר נוסף שעליך לקחת בחשבון הוא שהעברת החפצים לדירתך לא תיתקל בקשיים שאין להתגבר עליהם כגון : ספות גדולות מהרגיל, פסנתרים וכו'. כמו כן עליך להיחשב בממדי חדרי המדרגות והפרוזדורים וכן בעובדה שהמעליות בישראל קטנות בדרך כלל ושאי אפשר להיעזר בהן בהעברת חפצים גדולים.

 

ההחלטה קשה יותר לאלו שאין להם עדיין דירה ידועה ויתגוררו חודשים מספר בדירה זמנית. במקרים אלו היה בררן. ברוח זו עליך לקחת אך ורק חפצים המתאימים באופן כללי לשימוש בישראל, או כאלה שאינך רוצה להיפרד מהם. כמו כן עלי להזכירך שצורת החיים בישראל שונה מזו לה הורגלת במדינה בה אתה שוהה, קיימות מרפסות, אנשים מבלים מחוץ לכותלי הבית יותר זמן, חדרי הבית קטנים מאלו שהורגלת להם, ומעל לכל, קח בחשבון את מחיר המשלוח, ובמקביל את שימושיותו של אותו חפץ בישראל וכך את כדאיותו של המשלוח בכלל.

 

רשימת הכנות לקראת הנסיעה

1.       התקשר עם חברת ההובלה/ביטוח/חנויות/  חודשיים שלושה מראש.

2.       תכנן מהם החפצים שברצונך לשלוח.

3.       תכנן קניותיך שנועדו להיכלל במשלוח (ראה מדריך לקניות).

4.       ערוך רשימה נפרדת כוללת ומפורטת של כל מה שאתה מעוניין לשלוח.

5.       קבע מהו ערך התכולה הנשלחת (ראה מדריך לביטוח).

6.       קבע לעצמך תאריך משוער למשלוח (או הגעה לארץ).

7.       דאג לסידורי אחסון (בארץ המוצא ובישראל).

8.       שא אתך את כל המסמכים ודברי הערך, כולל דרכון, אשרת כניסה, קבלות וכו'. בצד הישראלי תצטרך להשתמש בהם לפני שמטענך יפורק.

9.       קבל את שמו וכתובתו של הסוכן או משרדי החברה בארץ, תאריך ההפלגה, מועד הגעה (משוער), מספר המכולה (קונטיינר), מספר יחידות המטען הנשלחות אליך ונמל היעד.

10.   ערוך ושלח לחברת ההובלה את רשימת כל הקניות הנשלחות למחסני החברה ואף החפצים מביתך בכדי שהם יוכלו לערוך מעקב ולראות אם המשלוח מוכן.

11.   מסור כתובת וטלפון קישור בישראל, השאר, במידת האפשר, כתובת וטלפון של איש קישור בארץ המוצא.

12.   אנא הודע לנציג החברה מתי אתה מתעתד לעזוב את המדינה בכדי שיוכל לברר עמך פרטים של הרגע האחרון.

13.   מסור לנציג החברה במידה וקיבלת הלוואה מהסוכנות היהודית.

 

מספר עצות :

1.       אסור בתכלית האיסור לפרט על הקופסאות (קרטונים) הנשלחות את תוכנן. אתה פותח פתח לגנב ומקל על מלאכתו. בדרך כלל נציג החברה יאמר לך מה אתה אמור לציין על הקופסאות (כגון שמך). במידה ואתה אדם מסודר, אתה יכול לערות רשימה נפרדת ועליה לציין מה נמצא בכל קופסא (קרטון) ובהתאם לכך למספר את הקופסאות, כך שיקל עליך הן בבואך למכס או כאשר יגיעו כל החבילות לביתך בישראל.

2.       אל תתפתה לקחת במטענך חפצים השייכים לאחרים. וזאת משתי סיבות :

א.                  החוק אוסר עליך להביא ארצה פריטים שיש לך זכויות פטור מכס עליהם, כאשר הם לא לשימושך הפרטי בלבד.

II.                   במידה ותהיה כפילות (עם החפצים שלך), או שיש עליהם הגבלות, עלולה בדיקת המכס בישראל לעלות לך בתשלום כפל האגרה, קנסות, הוצאות משפטיות, עיכוב המשלוח ואף החרמה.

 

אחסנה בארץ

במידה ומטענך הגיע לארץ ודירתך לא מוכנה ואין לך לאן להובילו / לאחסנו, עומדות בפניך מספר אפשרויות:

מטענים קטנים (פחות מכולה/מקונטיינר):

1.       30 יום ראשונים אתה מקבל אחסנה חינם בנמל.

2.       במידה ואתה צריך אחסנה של עוד מספר ימים בלבד (מעבר ל- 30 יום חינם), מומלץ עדיין להשאיר את המטען בנמל, עלויות האחסנה הן נמוכות, כ- 10 שקלים ליום.

3.       במידה ואתה צריך אחסנה לתקופה ארוכה, מומלץ לפנות לחברות אחסנה מקצועיות.

 

מטענים גדולים מכולה/קונטיינר:

תשלומים לרשות הנמלים:

1.       4 ימים ראשונים חינם.

2.       למכולה של 20 רגל - יום החמישי כ- 25$  ואילו למכולה של 40 רגל החל מ- 35$ ליום.  כל יום נוסף המחיר עולה בצורה משמעותית הן ל- 20 רגל והן ל- 40 רגל. מאוד מומלץ להימנע מתשלומים אלה.

תשלומים לחברת הספנות:

1.       שבוע ראשון חינם.

2.       שבוע שני 15$ ליום למכולה 20 רגל, 25$ ליום למכולה 40 רגל.

3.       שבוע שלישי 25$ ליום למכולה 20 רגל, 38$ למכולה 40 רגל.,

וכך המחירים ממשיכים לעלות בהדרגה.

 

עצות שימושיות

 

1.          כלי עבודה (הנישאים ביד) עובדים טוב עם שנאי (טרנספורמטור).

2.          מחשב ביתי עובד טוב עם שנאי.

3.          מערכות סטריאו עובדות עם שנאי, אבל יש רעש (קל) ברקע (לא מומלץ).

4.          מיקרוגל יעבוד עם שנאי אם כתוב על גב המכשיר 50/60 סייקל.

5.          מנורה במידה והנורה מתברגת אפשר לקחת את כל המתקן (מנרה) לארץ ושם להחליף רק את הנורה עצמה והתקע.

6.          פלורסנט לא יעבוד בארץ.

7.          במסגרת הזכויות מותר להביא מקרר או מקפיא.

 

Imperia International Shipping

אימפריה שילוח בינלאומי

6 Moshe Aviv Street, Or-Yehuda 60371, Israel (mailing address: P.O.Box 2656 Ramat Gan 5212601 Israel)

Tel: 011-972-3-672-8255    Fax: 011-972-3-672-9534

רח' משה אביב  6, אור יהודה, 60371 (מען לדואר: ת.ד. 2656 ר"ג 5212601)

טלפון: 03-6728255  פקס: 03-6729534

Web site: www.imperia.co.il      E-mail: imperia@bezeqint.net   

חברה מספר לשילוח חפצים אישיים לישראל עבור תושבים חוזרים.

סוכנים ונציגים בכל רחבי העולם.

 אנו מתחייבים למחירים הנמוכים ביותר !!!

קבל הצעת מחיר ללא התחייבות

 

?>  
חדשות
01/01/2017 - תושב חוזר - מועדון חברים
חדש ! מועדון חברים לתושב חוזר
01/01/2017 - שפץ ביתך לקראת החזרה
תוכנית מיוחדת לתושבים חוזרים
01/01/2017 - הסוכנות הישראלית להטסת חיות
לפרטים לחץ כאן או ראה שונות - יבוא חיות
01/01/2017 - ביטוח בריאות בישראל
למרכז לתושבים חוזרים - פיתרון
01/01/2017 - אנו בפייסבוק
אנו בפייסבוק ואתם מוזמנים להצטרף
01/01/2017 - הטבות חדשות לתושבים חוזרים
הטבות חדשות לתושב חוזר
01/01/2017 - כרטיסי טיסה בהנחה
כרטיסי טיסה בהנחה לתושבים חוזרים
01/01/2017 - המכולה הגיעה? גם הסדר לביתך
שירותי סדר לביתכם החדש בישראל
04/12/2017 - שפץ דירתך לקראת החזרה
משפץ את דירתך לקראת החזרה?
שירות מי
מועדון חברים
SSD - בניית אתרים